Faq


Heeft u een vraag over uw bezorgabonnement of bestelling? Kijk hieronder in de lijst met meest gestelde vragen.

Wat is Bezorgabonnement?
Bezorgabonnement is abonnement voor ongelimeteerd en kosteloos bezorging van online bestellingen. Bezorgabonnement is geldig voor standaard leveringen binnen Nederland en is geldig bij alle via ons aangesloten webwinkels gedurende de abonnement geldigheidsperiode.

Hoe werkt bezorgabonnement?
Als u een bezorgabonnement hebt gaat u een lidmaatschap aan en kunt u uw online bestellingen onbeperkt en kosteloos laten bezorgen. Nadat u het bestelproces heeft doorlopen en de betaling is geslaagd, ontvangt u per e-mail uw abonnementscode voor uw bezorgabonnement. U kunt dan direct gebruik maken van uw bezorgabonnement bij alle deelnemende webshops.

Hoe kan ik mijn persoonlijke abonneecode gebruiken?
1. Selecteer uw bezorgabonnement. U ontvangt direct per e-mail uw unieke persoonlijke abonneecode.
2. Voer uw abonnementscode in om geen bezorgkosten te betalen.
3. Uw bestelling wordt geleverd op de door u opgegeven adres en datum.

Kan ik ook mijn bestellingen in het buitenland laten bezorgen?
Uw bezorgabonnementen is alleen geldig voor bestellingen die worden verzonden binnen Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden.

Wordt mijn bezorgabonnement stilzwijgend verlengd?
Nee. Een bezorgabonnement die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, mag niet stilzwijgend worden verlengd of vernieuwd voor een bepaalde duur.

Geldt mijn bezorgabonnement voor retourneren en zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Uw bezorgabonnement is geldig voor retourneren maar niet als u de kosten maakt voor retourneren. Als u een product wilt retourneren op een van de door webshop aangeboden retour manier betaalt u dan geen retourkosten. Veel webshops bieden de verschillende mogelijkheid om producten te retourneren daarom valt retourneren niet onder het abonnement. U heeft 14 werkdagen om te bepalen of u tevreden bent met bestelde producten.

Ik wil mijn bestelling retourneren, en krijg ik dan mijn geld terug?
Alle aangesloten webshops zijn verplicht te voldoen aan verplichtingen op het vlak van retouren, die zijn opgenomen in de Wet koop op afstand. U heeft recht en heeft u de mogelijkheid om binnen 14 werkdagen na het ontvangen van de producten deze te retourneren of om te ruilen. Deze voorwaarden zijn te vinden in de Algemene Voorwaarden van de webwinkel waar u product heeft besteld.

Kan ik mijn bestelling aan de bezorger mee teruggeven of omruilen?
Nee. Dit is helaas niet mogelijk.

Hoe kan ik mijn artikel gekocht bij een aangesloten webwinkel retourneren?
De meeste webshops bieden de oplossingen voor retourgemak zoals bij u thuis ophalen, terug brengen bij de winkel of bij een door u gekozen afhaalpunt. Steeds meer in pakketten zit een retourbon en een voorgedrukt adreslabel waarmee u uw bestelling kunt retourneren. Zo kunt u verzendlabel invullen en een afhaalafspraak plannen met vervoerders.

Wie is er verantwoordelijk voor de retourzending?
Wij zijn niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retourgezonden artikelen. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. U bent zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van het product in de juiste conditie. Gebruik altijd de originele verpakking en voorzie deze van een omdoos (doos om de originele doos) of deugdelijke verpakking om transportschade te voorkomen. Voor alle producten adviseren wij om het product retour te sturen met de optie verhoogde aansprakelijkheid en handtekening voor ontvangst. Bewaar uw verzendbewijs met de track & trace code goed. Dit heeft u nodig indien uw pakket kwijt raakt of transportschade oploopt tijdens de retourzending.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Uw bezorgabonnement is alleen geldig voor standaard bezorgservice bij alle aangesloten webshops en de verwachte levertijd van een bestelling is 1 tot 2 werkdagen. Bestelt u voor aangegeven tijdstip dan wordt uw online bestelling meestal nog dezelfde dag verstuurd. We streven ernaar dat alle aangesloten webshops uw bestelling binnen maximaal twee werkdagen leveren.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet binnen de opgegeven termijn is bezorgd?
Wanneer u kiest voor een andere betaalmethode dan iDEAL kan de levertijd langer zijn dan in sommige webshops is aangegeven. Wanneer uw bestelling een langere levertijd geniet dan in webshop aangegeven, neem dan contact met de webshop op. Bezorgabonnement.nl aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor enige schade, door het tijdelijk onbereikbaar zijn van de deelnemende webshops en de geboden diensten of producten op deze webshops en de eventuele gevolgen hiervan. Wij aanvaarden ook geen enkele aansprakelijkheid in geval van niet of niet-tijdige levering van deelnemende webshops of andere ingeschakelde derden.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Voor algemene vragen via e-mail klantenservice@bezorgabonnement.nl of telefonisch op nummer 06-54696581.

Ik ben niet thuis, is aflevering bij buren mogelijk?
Raadpleeg hiervoor de informatie van de webwinkel waar u product koopt, of neem contact met de webshop op.

Geldt mijn bezorgabonnement voor bestellingen onder rembours?
Nee, uw bezorgabonnement is niet geldig voor bestellingen onder rembours.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling achterhalen?
Om de actuele status van uw zending te controleren, vult u het traceernummer in. Online statusberichten geven u een gedetailleerd overzicht van waar uw zending zich op dat moment bevindt. U kunt uw online bestellingen volgen via de website Mijnbezorgtijd.nl of Track Trace van de volgende vervoerders DHLPost NLUPSSelektvrachtKialaGLSFedEx.